ازت متشكرم...........
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

خداي خوبم..... ازت متشكرم كه در لحظه لحظه ي زندگيم حضورت پررنگه و متشكرم از اينكه حضورتو بهم نشون دادي..... به چشماي كورم..... خدا جونم ممنون....... ديگه نميخوام گله كنم .... بگم چرا و براي چي..... ميدونم كه همش به صلاح خودمه اين مشكلات..... ممنونم كه همش ازم امتحان ميگيري ...... . فقط هم يه چيز ازم ميخواي ...... اونم توكله..... درسته امروز هم يه روزي مثل بقيه ي روزهاست برام ولي نميدونم چرا احساس باتو بودن باهامه..... كه اين احساس نميذاره ناراحت باشم..... دلگير باشم و يا دوباره برم سراغ گريه...... خدا جونم دوست دارم ..... البته من كه شرمندتم شديد.... خبر داري كه..... هييييييي ...... ببخش...... ديوونگي كردم..... آخر حماقتم بود..... حق داري نبخشي ولي خيلي وقته كه به رحمان بودنت ايمان پيدا كردم..... سعيمو ميكنم از اين به بعد هموني باشم كه تو ميخواي.....دوست دارم خداجونم..... باور كن احساس ميكنم كنارمي....... واي چه حس خوبيه...... تازه دارم خودمو ميفهمم..... ديگه وقتي تورو دارم غمي ندارم.............. ديگه نه حرف كسي برام مهمه نه چيزي كه برنجونه منو ...... تو برام مهمي ...... خدا جونم دستامو تو دستات احساس ميكنم ...... نذار دستامو از تو دستات بكشم بيرون......

تازه فهميدم مشكلات چقدر آدمو محكم ميكنه تو زندگي..... و خدا به هر كسي مشكل نميده ...... هر كسي رو بيمار نميكنه ..... هر كسي رو تنها نميكنه كه بره سراغش...... خدا اين مشكلات رو سر راهم قرار داد تا دوباره باور كنم حضورش رو...... تا كنار بذارم اين فكراي لعنتي رو ....... و اين آدما رو.... با قضاوتهاي عجولانشون و حرفهايي از جنس غيبت كه به گوشم ميرسه.... آدمهاي دورو..... تا پيشتن ازت تعريف ميكنن و وقتي پيش يكي ديگن ازت بد ميگن...... و همه چيو بسپارم به خودش تا هرچيو كه صلاح ميدونه بهم بده..... هر چي.... نظر بقيه مهم نيست....اصلا و ابدا  ...... تازه فهميدم دلي كه خدا رو نداشته باشه دل نيست...... تازه حس و حال باتو بودن رو درك ميكنم......گريه هاي بي بهانه ....... واي ..... كاش هميشه اين حس و حال رو داشتم.....

 

 

خداي خوبم ...... متشكرم بخاطر همه ي داشته هام و نداشته هام.......... وقتي تو رو دارم........

........... همين ..........

ياحق

آرميتا - مدير وبلاگ منتظران ظهور



نظرات شما عزیزان:

sms
ساعت8:23---1 شهريور 1393
وبلاگ جالبی داری
موفق باشی-یا حق
پاسخ:........ ممنونم.........


..منتظر
ساعت10:02---20 مرداد 1393
یا حق..........
پاسخ:....... ياحق.....!!!!


منتظر....
ساعت20:15---18 مرداد 1393
سلام
دورویی قشنگ نیست اما نمیشه به گفته های دیگران اعتماد کرد و انگشت اشاره به سمت کسی گرفت ...بهتره اول مطمئن بشیم بعد تصمیم بگیریم
پاسخ:سلام..... بنظرم تهمت زدن بدتر از دوروييه ..... خيلي وقتا خيلي چيزا به گوش آدم ميرسه كه آدم باور نميكنه و ميگه امكان نداره كه ...... اون....... ولي اين دفعه فرق ميكنه...... البته من كه هنوز يقين ندارم چون تا وقتي حرفي رو خودت نشنيدي نميتوني قضاوت اشتباه كني ولي يه عده دارن آتيش ميسوزونن....... ياحق


srs
ساعت18:32---18 مرداد 1393
ببخش مرا که آنقدر حسرت نداشته هایم را خوردم ، شاکر داشته هایم نبودم . . .
پاسخ:خداروشكر بخاطر داشته ها و نداشته هامون......... كه همش به صلاح خودمونه...... ممنونم - ياحق


آرميتا
ساعت11:02---18 مرداد 1393
گاهی شرار شرم و گاهی شور شیدایی است
این آتش از هر سر که بر خیزد تماشایی است

دریا اگر سر می زند بر سنگ حق دارد
تنها دوای درد عاشق ناشکیبایی است

زیبای من ! روزی که رفتی با خودم گفتم
چیزی که دیگر بر نخواهد گشت، زیبایی است

راز مرا از چشمهایم می توان فهمید
این گریه های ناگهان از ترس رسوایی است

این خیره ماندن ها به ساعت های دیواری
تمرین برای روزهایی که نمی آیی است

شاید فقط عاشق بداند "او" چرا تنهاست
کامل ترین معنا برای عشق تنهایی است ...
پاسخ:اينم زيبا بود!!!!!!....... يعني حرف نداشت..... اين اشعار فاضل نظري بود...... خيلي عالي بود.....خيلي.....


آرميتا
ساعت10:53---18 مرداد 1393
فردا اگر بدون تو باید به سر شود
فرقی نمی کند شب من کی سحر شود

شمعی که در فراق بسوزد سزای اوست
بگذار عمر بی تو سراپا هدر شود

رنج فراق هست و امید وصال نیست
این"هست و نیست"کاش که زیر و زبر شود

رازی نهفته در پس حرفی نگفته است
مگذار درد دل کنم و دردسر شود

ای زخم دلخراش لب از خون دل ببند
دیگر قرار نیست کسی با خبر شود

موسیقی سکوت صدایی شنیدنی است
بگذارگفتگو به زبان هنر شود
پاسخ: خدا نكنه من برم دنبال شعر..... ديگه مگه دست بر ميدارم..... ولي اين ابيات برام جالب تر بود.....


آرميتا
ساعت10:49---18 مرداد 1393
چه غم وقتی جهان از عشق نام تازه می گیرد
از این بی آبرویی ، نام ما آوازه می گیرد

من از خوش باوری در پیله ی خود فکر می کردم
خدا دارد فقط صبر مرا اندازه می گیرد

به روی ما به شرط بندگی در می گشاید عشق
عجب داروغه ای ! باج سر دروازه می گیرد

چرا ای مرگ می خندی ؟ نه می خوانی ، نه می بندی !
کتابی را که از خون جگر شیرازه می گیرد

ملال آور تر از تکرار رنجی نیست در عالم
نخستین روز خلقت غنچه را خمیازه می گیرد!!


آرميتا
ساعت10:31---18 مرداد 1393


این چیست که چون دلهره افتاده به جانم
حال همه خوب است- من اما نگرانم


در فکر تو بستم چمدان را و همین فکر
مثل خوره افتاده به جانم که بمانم

چیزی که میان من و تو نیست غریبی ست
صد بار تو را دیده ام ای غم به گمانم؟!

انگار که یک کوه سفر کرده از این دشت
اینقدر که خالی شده بعد از تو جهانم

از سایه سنگین تو من کمترم آیا؟!
بگذار به دنبال تو خود را بکشانم

ای عشق...! مرا بیشتر از پیش بمیران
آنقدر که تا دیدن او زنده بمانم...



آرميتا
ساعت10:18---18 مرداد 1393
سلام..... اميدوارم با حرفام به كسي تهمت نزنم.... ان شاالله..... ولي خب آدم آتيش ميگيره يه سري حرفا رو ميشنوه..... فكر ميكنم اگه آدم اون لحظه زنده نباشه بهتره...... اونم اگه از يه منبع تقريبا معتبر بشنوه...... به اميد روزيكه حرفمون يكي باشه نه دوتا.....
ياحق
پاسخ:......... الله اعلم .............


آبجي
ساعت18:09---16 مرداد 1393
سلام.....سلام....سلام.....
هييييي ..... گفتي...... حرف دلمو زدي.... اينا تو گلوم گير كرده بود بخصوص اون قسمتي كه گفتي كه ميخواي كنار بذاري آدماي دورو رو...... هييييي........ هرچي ميكشيم از دست اين آدماي دوروئه..... راستي تبريك......
فدايي داري.....
ياحق
پاسخ:سلاااااااااااااااااااااام........ به به...... ببين كي اومده..... عزيزم تو اينطوري هييييي ميگي پس من چي بگم.....؟..... خودت ميدوني كه...... هيييييي......... فداي دلت...... وللش..... خيلي باحالي..... نميدونم چي بگم از اين آدماي دورو..... سكوت بهترين چيزه...... ممنونم....... ياحق


چشم انتظار
ساعت22:35---15 مرداد 1393
موفق باشی عزیز دل
پاسخ:...... تشكر و سپاس فراوان........


آرميتا
ساعت19:43---14 مرداد 1393
بغضی که مانده در دل من وا نمی‌شود

حتی برای گریه مهیا نمی‌شود

بعد از تو جز صراحت این درد آشنا

چیزی نصیب این من تنها نمی‌شود

آدم بهانه بود برای هبوط عشق

اینجا کسی برا تو حوا نمی‌شود

دارم به انتهای خودم می‌رسم ببین

شوری شبیه باد تو برپا نمی‌شود

از من مخواه تا غزلی دست و پا کنم

احساس من درون غزل جا نمی‌شود


آرميتا
ساعت19:05---14 مرداد 1393
سلام........
هيييييييييي........ ندومبه چكار هاكانم..... جان خدا ته خادت مه ره راهنمايي هاكان......


کوثر
ساعت17:44---14 مرداد 1393
الحمدلله رب العالمین خدایا شکرت
پاسخ:..... خدا راسپاس...... ممنونم ازتون-ياحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ سه شنبه 14 مرداد 1393برچسب:خدا جونم,شكر,مشكل,آدما, ] [ 16:38 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق